Kies voor groot bereik, kies voor de abri
Geen enkel mediatype heeft zich zo vaak bewezen als de abri. Dus kies voor abri. Deze wachthokjes staan langs doorgaande wegen, in steden en op stations en zijn een kanon als het gaat om bereik. Geen voorbijganger ziet ze over het hoofd. Maak daar slim gebruik van, op jouw manier en in een stijl die volledig bij jouw bedrijf past.
Optie voor kortere intro: Het is een kanon als het gaat om bereik en geen voorbijganger ziet ze over het hoofd: de abri. Maak slim gebruik van deze wachthokjes. Op jouw manier en in een stijl die volledig bij jouw bedrijf past.
Busreizigers zijn gemiddeld 5 minuten voor de vertrektijd al bij de bushalte aanwezig en hebben dus genoeg tijd om jouw uiting te lezen. Bereik hen nog beter door een interactief element toe te voegen aan de abri. Zoals een spel, quizvraag of QR-code
Voordelen abri
Wil je meer bekendheid geven aan de nieuwe vestiging van jouw winkelketen, de kerstactie van jouw restaurant promoten of meer zichtbaarheid: dan is de abri jouw middel. Het voordeel van dit mediatype is dat iedereen die een voet buiten de deur zet, er wel eens langskomt. In de auto wanneer je over de snelweg rijdt, als je op de bus staat te wachten of wanneer je de trein uitstapt.
Snel resultaat
De abri is vanaf vijf stuks in te kopen. Bepaal zelf de aantallen en de vormgeving per abri. SABMedia denkt eventueel mee over de uitstraling en tekst op de poster. Ook regelen wij het drukwerk voor jou. Wij zijn landelijk actief maar hebben ook op lokale schaal ons netwerk. We schakelen daarom snel met de juiste exploitanten.
Met de abri kun je alle kanten uit. Zet het middel selectief in: koop er bijvoorbeeld vijf in en hang in iedere abri een andere poster. Of laat ons de vijf abri’s elke week van locatie wisselen. Zo blijf je voorbijgangers verrassen met nieuwe uitingen.
De Abri in het kwadraat: de spectaculair
Ga voor maximaal opvallen en kies voor de overtreffende trap van de abri: de spectaculair. Hiermee wordt een bushok zo gecamoufleerd dat het niet eens meer op een bushok lijkt. Denk letterlijk buiten de hokjes en maak een jungle, pipowagen of bibliotheek van jouw abri. Niemand die meer om jou heen kan.