Landelijke dekking creëren is makkelijk, maar hoe bereik je daarbinnen effectief je doelgroep? Dat is een meer complexe vraag. Zo kan je zeggen dat er in heel Nederland werkende mensen zijn. Alleen als je die wilt bereiken, met bijvoorbeeld buitenreclame, is het handiger om abri’s rondom industrieterreinen neer te zetten dan in woonwijken. Het doel is dus, binnen ons hele mooie landje, de plaatsen te vinden met de hoogste concentratie van je doelgroep.
Gericht massaal bereik
De media raakt steeds meer versnipperd. De radio en tv-zenders zijn oneindig. Kranten zijn grotendeels vervangen door online nieuwsvergaring. Om snel veel mensen te bereiken heb je tegenwoordig dus meerdere kanalen nodig. Soms lastig als je doelgroep vrij generiek is. Echter maakt het je campagnes effectiever als je meer gericht wilt adverteren. De verschillende zenders hebben een verschillende doelgroep, online zoekgedrag verschilt ook enorm. Doordat wij hier goede inzichten in hebben, kan je anno nu nog wel degelijk de “Massa” bereiken.
Herhalen, herhalen, herhalen etc.
Bij de lancering van een merk/ product is het belangrijk naamsbekendheid te creëren. De consument moet steeds in aanraking komen met je naam. Subtiel via influencers, juist recht voor zijn raap via alle reclamemasten en als constante kleine reminder via een radiocommercial. Onze kracht is deze verschillende kanalen goed op elkaar aan te laten sluiten qua tijdsindeling en boodschap.