Direct mailing: bereik je klanten op een directe en makkelijke manier!
Jouw boodschap per post versturen, dat regelen wij voor jullie! Van alle commerciële communicatie zorgt direct mailing nog steeds voor de hoogste respons. Bij direct mailing richt je je namelijk 100% op de beoogde doelgroep. Direct mail is een vorm van direct marketing waarbij bedrijven via de post een boodschap versturen. Online adverteren is tegenwoordig heel populair geworden. Je zult daarom misschien denken: direct mailing, is dat niet ouderwets? Tot je een leuke vakantiekaart krijgt van een vriendin of een lief geboortekaartje. Wie zijn klant op de deurmat positief weet te verassen, maakt direct een sterke indruk. Opvallen als bedrijf doe je dan ook met een gerichte, goede en persoonlijke campagne. Zeker in tijden waarin digitale boodschappen de overhand hebben. Laat ons je adviseren.
De voordelen van direct mailing
- Zeer geschikt om op één doelgroep te focussen en deze te bereiken.
- De attentiewaarde is heel hoog.
- Je mailing valt op, zeker nu er veel online wordt geadverteerd.
- Direct mailing is heel persoonlijk. Dit wordt als positief ervaren bij de ontvangers.
Waarom direct mailing?
Een belangrijk voordeel is dat de doelgroep echt iets tastbaars van jullie bedrijf in handen heeft. Dit zorgt dan weer voor een sterkere binding met het merk of product waarvoor reclame wordt gemaakt. Daarnaast vinden mensen het nog steeds heel leuk om post te ontvangen. Dit wekt een bepaalde nieuwsgierigheid op en dat maakt de kans veel groter dat iemand je brief opent in vergelijking met een mail. Direct mailing is ook heel goed meetbaar. Door aan je brief een kortingscode of website toe te voegen kun je precies meten wat de respons is van je actie.
Laat ons je adviseren
Zijn jullie geïnteresseerd geraakt? Wij helpen graag en beantwoorden alle vragen. Samen kijken we of direct mailing iets voor jullie boodschap en bedrijf is. Neem contact met ons op. Wij helpen je heel graag verder!