Walking billboard: bereik je doelgroep in grote drukte
De voordelen van een Walking Billboard
- Goed zichtbaar in het winkelgebied. Je loopt écht door de doelgroep heen.
- Doordat er een persoon bij betrokken is, creëer je een contactmoment met de doelgroep. Je kunt dan ook wat extra toelichting geven.
- Met een walking billboard val je op en door de LED-verlichting is je boodschap altijd zichtbaar.
Dit is een unieke vorm van reclame maken. Een walking billboard is eigenlijk gewoon promotie te voet. Een draagbaar billboard wat je, net als een rugzak, heel handig op je rug doet. Op het billboard staat een call to action om mensen aan te sporen. Precies daar waar je met een auto of ander voertuig niet kunt komen. Wacht niet tot je doelgroep langs je loopt. Loop er gewoon zelf naartoe.
Het billboard bevat LED-verlichting zodat hij vooral ’s avonds goed de aandacht trekt van voorbijgangers. De batterij gaat 6 uur mee en is daarna makkelijk oplaadbaar.
Wij zien mogelijkheden!
Denk bijvoorbeeld aan de avondvierdaagse. Loop mee en bereik alle lagere school kinderen en hun ouders. Doe op zondag een rondje door het bos en bereik gezinnen, fanatieke wandelaars en stellen. Je hoeft het bord maar een keer aan te schaffen en is vanaf dat moment heel makkelijk in gebruik. Heb je even geen zin om rond te lopen? Geen probleem. Het bord bevat ook een standaard. Je kunt hem dan op ieder gewenst moment ergens neerzetten.
Daarnaast ook ideaal in steden waar het lastig is om een vergunning te krijgen. Een walking billboard is flexibel door de stad in te zetten. Ideaal dus voor openingen, productintroducties of anderen speciale acties.