Nieuwe Mazda bannering campagne
Deze maand mogen wij voor Mazda Kooy een mooie online bannering campagne draaien. Doel: Mazda rijders in het verzorgingsgebied op de hoogte brengen dat Kooy de officiële dealer in de omgeving is. Mazda weet dat er in het gebied Mazda rijders zijn die nog geen klant zijn. Door actief onder de aandacht te zijn bij de doelgroep via bannering in het verzorgingsgebied, vergroten we de kans dat de Mazda rijder kiest voor Kooy als onderhoudsdealer. Maar ook potentiële nieuwe Mazda rijders weten de weg naar Kooy eerder te vinden. Door regelmatig met Kooy geconfronteerd te worden komen zij top of mind te staan.
En het tussentijds resultaat in clicks naar de Mazda campagne pagina mag er zijn!
Voordelen van online bannering:
- Je richt je op de doelgroep. De banner wordt uitsluitend geplaatst op websites waar de doelgroep zich bevindt.
- Online is meetbaar, duidelijk inzicht in het effect van de campagne.
- Je geeft je naamsbekendheid een flinke boost.
- Je creëert zichtbaarheid en daarnaast herkenning.
Heb jij een vraagstuk over traffic naar jouw winkel/website krijgen? Laat ons vrijblijvend meedenken en we komen vast tot een mooi actieplan.