Printmedia is nog steeds super succesvol. Jouw bedrijf onder de aandacht brengen. Dat kan op verschillende manieren. Door het kiezen voor adverteren in een krant, tijdschrift, folder of kaart ga je voor uitstekende overtuigingskracht. Print is één van de oudste en daarnaast bekendste vormen om in te adverteren. Deze vorm is na decennia nog steeds super succesvol. Nu zullen jullie vast denken dat printmedia verleden tijd is. In tegendeel, er zijn genoeg redenen om juist te kiezen voor een print advertentie. Wij nemen je daar graag even in mee.
Printmedia
4 redenen om printmedia in te schakelen
- Mensen nemen echt de tijd om het te lezen
Lezers nemen echt de tijd om een tijdschrift, folder of krant te lezen. De advertentie die er geplaatst wordt bevindt zich altijd in het zicht van de pagina. Bij het lezen van een krant kunnen mensen niet wegklikken. In tegenstelling tot het internet waarop dit heel snel gebeurt. Het is dan ook gebleken dat mensen op online nieuwssites maar 5 minuten spenderen. Bij print is dit maar liefst 20 minuten. Pluspunt! - Printadvertenties zijn meer betrouwbaar
Wanneer de consument twijfelt over een aankoop vertrouwt men meer op een printadvertentie. Transparantie en eerlijkheid zijn hier meer aanwezig. - Groot lokaal bereik
Ben je ondernemer met een brede doelgroep en ben je opzoek naar lokaal bereik? Dit bereik je allemaal door je advertentie te plaatsen in een lokaal dagblad of folder. Deze media lenen zich perfect voor lokale ondernemingen. De lezers bevinden zich namelijk al in de buurt en zijn vaak erg geïnteresseerd in initiatieven uit de buurt. - Lezer komt direct in actie
Een printadvertentie levert veel bereik en bekendheid op. Het zorgt daarnaast ook nog voor directe actie. Aanbiedingen in printmedia worden zeer goed gelezen. Maar liefst 70% houdt de lokale kranten in de gaten en de helft gebruikt zelfs de actiebonnen.
“Het is soms beter om iets te voelen in je handen dan het te zien op een digitaal beeldscherm.”
Onze mogelijkheden
Wij hebben kennis op dit gebied en bieden jullie daarom een scala verschillende media. Het is mogelijk om bij ons te adverteren in tijdschriften, lokale kranten, huis-aan-huisfolders en via direct mailing. Genoeg opties dus. Samen kijken wat er bij jullie bedrijf en boodschap past. We denken daarnaast ook vooral vanuit de doelgroep: wat is de vraag en hoe kunnen we die beantwoorden.
“Adverteren in printmedia is nog steeds een succes.”
Wij helpen jou!
We zijn gespecialiseerd in printmedia en mogen met trots zeggen dat we hier best goed in zijn. Heel goed zelfs. Of het nu gaat om adverteren in een huis-aan-huisfolder of lokaal dagblad, wij regelen het! We hebben de juiste kennis en ervaring in huis om iets succesvols neer te zetten. Wij denken graag mee.