Verras met jouw boodschap dankzij de juiste mediatypen
Gerichte Marketing inzetten voor jouw bedrijf. Ruchtbaarheid geven aan de opening van een nieuwe vestiging. Meer klanten trekken. Betere resultaten en omzetgroei. Allemaal doelen die je behaalt dankzij goede marketing. De mogelijke mediatypen daarbij zijn eindeloos. Tijd om die mediatypen te onderzoeken en te regelen, heb jij niet. Schakel daarom SABMedia in als partner. Wij bedenken een middelenmix die opvalt en overtuigt. We maken jouw boodschap relevant. En verrassen zo de doelgroep.
Jouw product, dienst of actie onder de aandacht brengen bij jouw doelgroep. Gerichte Marketing inzetten voor jouw bedrijf dus. Dat kan op verschillende manieren. Tegenwoordig leven we online en zijn we 24/7 online. Consumenten zijn op ieder moment van de dag op zoek naar diensten, producten en informatie. Het is daarom heel belangrijk om daar aanwezig te zijn. Precies daar waar jullie potentiële klanten zicht bevinden. Dat is dus online! Wij adviseren dan ook om online actief te zijn. Hoe? Daar helpen wij je bij.
Buitenreclame kun je niet wegklikken. Voorbijgangers kunnen er niet omheen. Daardoor werkt het goed voor jouw boodschap. Denk aan reclamemasten op stations of aan de doorlopende weg, Driehoeksborden in stadscentra of een abri bij een bushalte. Wist je bijvoorbeeld dat busreizigers gemiddeld vijf minuten voor vertrek aanwezig zijn bij de halte? Hangt jouw poster in die abri, dan wordt er gegarandeerd naar gekeken.
Net zo vertrouwd als adverteren op traditionele media als radio en tv, is adverteren in een krant. Plaats jouw naam in een stadsblad, huis-aan-huis blad of regionale krant. En vergroot je bereik in een bepaalde regio. Laat ook na het adverteren van je horen door hapklare persberichten met foto’s naar de krant te sturen. Grote kans dat dit mediatype de nieuwswaarde ervan inziet en jouw boodschap belangeloos doorzet.
Programmatic advertising draait om het automatiseren van de inkoop van advertentieruimte. Het voordeel hiervan is dat vraag en aanbod samengebracht wordt zonder tussenkomst van personen. Door het opvullen van advertentieruimte – met jouw boodschap – toe te vertrouwen aan technologie, kun je efficiënter en effectiever adverteren. Je bereikt de doelgroep op het juiste moment met de juiste boodschap.
SABMedia is op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van programmatic advertising.
Het is een van de meest traditionele vormen van marketing en juist daarom zo succesvol: reclame op radio en tv. Heb je een oudere doelgroep of sluit jouw boodschap aan bij de lokale jongerenzender? Dan is het zeker de moeite waard om deze mediatypen in te zetten. Binnen deze zenders zijn de mogelijkheden oneindig. Bekijk met SABMedia welke vorm bij jou past.
Profiteer van menselijk contact en de interactie die daarbij hoort. Zet promotiemedewerkers in. Zij geven de consument een voorproefje van jouw product. Of geven informatie over jouw bedrijf. Open je meerdere vestigingen op verschillende locaties? Laat je dan vertegenwoordigen door promotiemedewerkers.
Val op. Verras. En overtuig. Laat je ondersteunen door SABMedia. Wij vinden de mediatypen die passen bij jouw campagnedoelstellingen.
Voor wie hebben we dit ingezet
Bureau's
Hoezo werkt SABMedia, een media- en communicatiebureau, samen met andere soortgelijke bureaus…
Franchise
Franchisegevers hebben zich als formule bewezen door de herkenbaarheid…
Lokaal
Een eigen onderneming begin je vanuit en passie, gedrevenheid. Omdat je iets anders kan dan …
Landelijk
Landelijke dekking creëren is makkelijk, maar hoe bereik je daarbinnen effectief …