Plattegrondreclame: het bestaat nog steeds!
Bereik je doelgroep met plattegrondreclame. Je zult het vast niet geloven maar ze bestaan langs de weg nog steeds. Het wordt alleen niet meer door iedereen gebruikt. Tegenwoordig wordt de plattegrond vaak ingeruild voor een digitaal navigatiesysteem. Logisch, maar niet altijd handig. Als de doelgroep bijvoorbeeld bestaat uit wandelaars en fietsers dan is plattegrondreclame echt een aanrader. Plattegronden staan goed zichtbaar langs drukke in- en uitvalswegen en rond industrieterreinen. Maar je vindt ze ook steeds vaker bij tankstations en winkelgebieden. Ideaal inzetbaar wanneer je weet dat de doelgroep veel gebruik maakt van dit soort plattegronden.
De voordelen van plattegrondreclame
- Jullie bedrijfsnaam is 24 uur per dag goed zichtbaar
- De uiting is in full-color
- Het is een langdurige promotie van je bedrijf (minimaal een jaar)
Per medium een andere uiting
Wij willen jullie alvast een tip geven! Bij plattegrondreclame is het van belang dat je uiting in één oogopslag duidelijk moet zijn. Geen kleine lettertjes en/of heel veel informatie. Kort en bondig, dat is wat het moet zijn.