Lokaal reclame maken op TV
Beeld ter ondersteuning van je verhaal. Een TV reclame zorgt voor extra kracht en overtuiging. Het verhaal wordt niet alleen gehoord maar ook écht gezien. Beeld geeft je de mogelijkheid om emotie over te brengen. TV reclame is nog altijd een van de meest effectieve vormen van reclame maken. Hoewel de opkomst van Netflix en Videoland snel groeit, kijken Nederlanders gemiddeld 160 minuten televisie per dag. Het aantal minuten per dag is zelfs gegroeid ten opzichte van een jaar geleden. Best veel dus en dat bevestigt dat reclame maken op TV nog steeds effectief is.
Het is tegenwoordig mogelijk om op steeds meer manieren jouw doelgroep te bereiken. De afgelopen jaren is bijvoorbeeld reclame maken op sociale media of YouTube enorm gegroeid. Een medium dat nooit veranderd is en nog steeds super krachtig is, is de TV.
De voordelen van TV reclame
- Je bereikt veel mensen. Daarnaast bereik je de juiste doelgroep door te adverteren op een lokale zender.
- Maximale impact.
- Relatief lage productie- en uitzendkosten.
- Snel inzetbaar en flexibel.
Lokaal adverteren
Kijkers van lokale omroepen zetten deze zenders vaak bewust op. Waarom? Ze willen op de hoogte blijven van het nieuws in de regio. Daarnaast zijn ze erg trouw aan een bepaalde zender. Door te adverteren op een lokale zender bereik je precies de mensen die in een bepaalde omgeving wonen. Kies daarom voor een omroep in de omgeving van jouw bedrijf. Vooral voor kleinere bedrijven is regionaal adverteren heel interessant. De reclame blokken op lokale omroepen zijn heel krachtig en effectief. Wij adviseren je graag.
Professionele TV Reclame
Een goede TV reclame is aantrekkelijk, heeft een duidelijke call to action en valt op. Met een professionele TV reclame overtuig je jouw klanten en zet je ze aan tot actie. Maar hoe maak je nu een professionele commercial die echt aanslaat? Laat dat maar aan ons over! Wij hebben de kennis en partners in huis om de complete productie te verzorgen. Samen met jullie kijken we wat het beste past bij de boodschap en het bedrijf.