De 2e Google Digitale Werkplaats is een feit!!
Eind 2017 opende de eerste fysieke Google Digitale Werkplaats aan de Prinsengracht. Het succes van deze tijdelijke pop-up store smaakte naar meer. Op advies van Bureau voor Reuring is daarom gekozen voor een nieuwe locatie. Dit keer in winkelcentrum de Amsterdamse Poort. De feestelijk opening kan niemand ontgaan zijn:
Om ook deze pop-up store offline goed vindbaar te maken, schakelde Bureau voor Reuring ons in. Door goed te kijken naar de diverse mogelijkheden van verschillende exploitanten, kwamen we tot een geweldige allround campagne. Blikvanger is het digitale scherm op NS Station Bijlmer Arena. Doordat het digitaal is, kan de uiting naadloos aangepast worden. Van een vooraankondiging naar de feitelijk openingsdata, naar de uiting met daarop de locatie van de Google Digitale Werkplaats.
Naast het digitale scherm is er, naar aanleiding van ons advies, ook gekozen voor 3 billboards in de omgeving van Villa ArenA. Verder nog voor mupi’s in winkelcentrum Amsterdamse Poort. De hele campagne is compleet gemaakt met straat abri’s en abri’s op de omliggende NS- en Metrostations en in parkeergarages. We kunnen met recht zeggen dat de Google Digitale Werkplaats niet te missen is!