Abri wordt gezellige huiskamer
De wever pakt het spectaculair aan. Hoe zorg je ervoor dat je als ouderen zorgorganisatie De Wever van het imago “grijze muis” afkomt? Hoe vergroten we de naamsbekendheid? Deze vragen leidde ze naar Reclamebureau Scheepens uit Tilburg. Zij bedachten en verzorgden een nieuwe positionering om de naamsbekendheid onder oudere te vergroten. De boodschap werd: Maak van je oude dag, een nieuwe dag.
De abri wordt spectaculair
Het idee en concept van Reclamebureau Scheepens gaf ons een geweldige uitdaging om groots uit te pakken. Met deze tekening gaven ze ons de uitdaging: kunnen jullie dit in het echt maken?!
Uiteraard! Deze spectaculair werd het startpunt van de campagne. Op de eerste dag, de dag dat de fysieke bank geplaatst werd, was er een trike ingehuurd om oudere die op de bus stonden te wachten, naar de bestemming te brengen. Deze ludieke actie werd zeer goed ontvangen! De, hoofdzakelijk, dames vonden het maar wat stoer om op zo’n ding te stappen.Naast de spectaculair werden ook nog extra abri’s, busreclame, advertenties en veel online-activiteiten ingezet. Al met al een zeer complete en geslaagde campagne.