Koningsdag; tijd voor Thema Reclames
Koningsdag, staat jouw campagne al klaar? Moederdag, Vaderdag, Valentijn, Jubilea; allemaal mooie momenten om als haakje voor reclame te gebruiken. Als je begint met je marketingkalender zijn de feestdagen altijd mooie vaste ijkpunten van waaruit je kan verder plannen. Het thema staat vast dus alleen nog een creatieve link verzinnen met je merk. Maar als je dat op een leuke manier oppakt, wordt het door het publiek erg gewaardeerd. En door alle social media en overig online advertising mogelijkheden kan je snel zijn en een groot bereik hebben. Mensen zijn in een positieve “vibe” en er wordt op een dag als Koningsdag heel wat door gepost. Zeker als jouw uiting een sterke reactie of emotie oplevert. Gekke producten, woordgrappen, aangepaste lekkernij, creatieve felicitaties aan de Koning. Het kan allemaal! Laat je creativiteit helemaal de vrij loop, maar hou wel voor ogen dat het past bij jouw merk of product. En zo hebben we ook al heel wat voorbij zien komen. Van kleine ondernemer tot grote merken. Zoals deze kleine ondernemer met aangepast oranje softijs.
Ook de Koningsdag deals vliegen je om de oren…want ja, geloof het of niet, er wordt ook geklust op Koningsdag. Dus bij Gamma hebben ze de Koningsdeals.
Ben je geïnspireerd en wil je ook wat met thema reclame doen, maar weet je niet direct wat de insteek zou moeten zijn of hoe jij je merk kan linken aan een feestdag? Vraag het ons, dan denken we mee en komen we vast tot iets moois! Van driehoeksborden tot online advertising of speciale thema vervoersreclame, het kan allemaal!