Local (Franchise) Store Marketing workshop op 29 mei
In samenwerking met De Nationale Franchise Gids verzorgt SABMedia een 2 uur durende marketing workshop. Het thema is: hoe activeer je als merk jouw individuele ondernemers? Door middel van praktijkvoorbeelden van o.a. Domino’s Pizza, DIO / DA drogist en Telecombinatie, gaan we samen kijken hoe je effectiever met LSM om kunt gaan.
Dat doen we door samen met vakgenoten, uit verschillende branches, actief met elkaar in gesprek te gaan. Om zo de vele kansen en mogelijkheden die er liggen op gebied van local store marketing te benutten.
Om te zorgen dat de workshop zo effectief mogelijk verloopt, zal Thijs Dorreboom de workshop leiden. Thijs Dorreboom is marketing & communicatiestrateeg. Hij heeft, naast jaren werkervaring opgedaan te hebben bij mediabureaus, ook gewerkt aan adverteerderszijde. Zoals bijvoorbeeld Hunkemöller en G-Star. Vervolgens is hij twee jaar geleden gestart met zijn eigen marketing & communicatiebureau. In die hoedanigheid is hij verbonden aan SABMedia als strateeg voor verschillende klanten. Tijdens deze workshop zal hij de opgedane kennis met jullie delen.
Samengevat zullen tijdens de workshop de volgende items aan bod komen:
- Waarom local store marketing?
- Afstemming tussen nationale en lokale marketingactiviteiten;
- Meer grip op het lokale marketingbudget;
- Wat kan er allemaal op het gebied van digitale marketing op lokaal niveau?
- Eenduidigheid in uitingen behouden en consistent communiceren in alle kanalen;
- Omzet verhogen door traffic te genereren naar de winkels of de website.
Datum: dinsdag 29 mei
Aanvang: 15:00
Locatie: SABMedia p/a Rubberstraat 9 in Naarden
Kosten: Voor franchiseformules gratis. Nog enkele plaatsen beschikbaar.
We sluiten gezamenlijk af rond 17:00 met een gezellige borrel. Deze workshop wordt jullie aangeboden door SABMedia.
Inschrijven kan met een mail via info@sabmedia.nl