Recycletas van Spaarnelanden
Weer een mooie campagne in opdracht van Bureau Blanco. SABMedia mocht de mediaplanning en plaatsingen verzorgen van de “Recycletas campagne” van Spaarnelanden.
Spaarnelanden is een gespecialiseerde, externe organisatie die de leefomgeving van Haarlemmers zo fijn en duurzaam mogelijk maakt. En daar slagen ze goed in!
Doel
Spaarnelanden heeft in 2022 de recycletas geïntroduceerd in Haarlem. Met deze tas willen ze voorkomen dat waardevolle grondstoffen bij het restafval belanden. Doel van de campagne is bekendheid en awareness creëren voor de recycletas.
De doelgroep is breed, hij is voor iedereen die afval heeft. De campagne loopt steeds in een nieuw deelgebied/postcodegebied van Haarlem. Dit sluit ideaal aan bij de expertise van SABMedia, namelijk lokale Marketing.
Aanpak
We zetten voor Spaarnelanden zowel offline als online een campagne in die gericht is op zoveel mogelijk mensen bereiken in het specifieke verzorgingsgebied in Haarlem. We zetten voor offline Abri’s in. Ideaal want deze zijn ook heel goed lokaal te plaatsen. Online bannering leent zich perfect om hyperlokaal in te zetten. Deze combinatie van middelen zorgt ervoor dat de recycletas zeker op zal gaan vallen bij de doelgroep.
Heeft dit je interesse gewekt? We gaan graag vrijblijvend aan de slag om te kijken hoe we voor jouw een hyperlokale reclame kunnen inzetten.
Kopje koffie drinken?