Spectaculair als podium voor jouw boodschap
Bij SABMedia zijn we fan van de spectaculair of ook wel abri special genoemd. Een spectaculair is een bushokje wat omgebouwd wordt tot een waar podium van de adverteerder. Het leuke ervan is dat je hier als adverteerder al je creativiteit op los kan laten. SABMedia kent het buitenreclame netwerk en de locaties/mogelijkheden goed en is daarom bij het creëren van een spectaculair graag al betrokken bij het proces. Op die manier zien we geen mogelijkheden over het hoofd en wordt de locatie optimaal benut!
Een spectaculair vangt de aandacht en prikkelt de zintuigen van de voorbijganger. Grote kans dus dat jouw boodschap aankomt bij de doelgroep. Van het volledig wrappen van een bushokje tijdens de F1 in Zandvoort voor Dirk van den Broek, tot het ombouwen naar een gezellige woonkamer voor De Wever zorginstelling of creëren van een groene tuin zoals Hornbach doet.
Voor O2 factoring hebben we een volledige abri beplakt met muntjes. Dat bleef niet lang onopgemerkt en haalde zelfs de krant. Geur toevoegen? Ook geen probleem, dit deed bijvoorbeeld “Heel Holland bakt” om de aandacht te vragen voor een nieuwe seizoen. Een unieke tram en Abri verspreidde de geur van verse appeltaart. De Google digitale werkplaats zoals hieronder had zowel een tram als een halte helemaal in eigen branding. Daar kan je niet omheen! Er is echt van alles mogelijk. Dus daag ons uit en wij onderzoeken hoe gek we jouw abri podium kunnen maken.
“Daag ons uit en wij onderzoeken hoe ludiek we jouw abri podium kunnen maken”
Driehoeksbord special
Niet alleen Abri’s kunnen omgebouwd worden tot een special, ook met een driehoeksbord (two-sign, A0 bord) is meer mogelijk dan alleen een poster. Zo kan je er speciale stickers op plaatsten, extra borden opzetten of misschien heb je wel een ander leuk idee. Vraag het gerust en wij gaan aan de slag!
Nieuwsgierig geworden? Dat kunnen wij ons voorstellen. Neem contact op en laat ons een advies voor een speciale uiting uitwerken. Geheel vrijblijvend, dus daag ons uit!