Sponsoring toont lokale betrokkenheid
Sponsoring toont lokale betrokkenheid en is een uitermate geschikt middel om je naamsbekendheid lokaal te vergroten. De betrokkenheid die je als bedrijf toont, zorgt voor een gun-factor. SABMedia adviseert hiervoor meerdere opdrachtgevers, want hetgeen wat je gaat sponsoren moet wel bij je passen. Ben je persoonlijk sportief aangelegd of heb je meer affiniteit met kunst & cultuur? Of ben je juist vrijwilliger bij een dierenopvang? Door de persoonlijke betrokkenheid wordt het effect van sponsoring vele malen groter.
SABMedia verzorgt voor Domino’s Pizza Bussum het lokale marketing plan. Op advies van SABMedia zijn zij HCNaarden, de gezellige Naardense familie hockeyclub, gaan sponsoren. Deze club organiseert veel activiteiten voor de leden. Uiteraard op hockey en algemeen sportief gebied maar ook ter verstrekking van het team-en club gevoel. Zo verzorgt HCNaarden 2x per maand een etentje op de club, iedere keer met een ander thema. Dat was natuurlijk een uitgelezen kans om de link te leggen met Domino’s Pizza Bussum! Ruim 100 leden, volwassenen en kinderen, kwamen naar de club om te genieten van verschillende lekkere pizza’s. In ruil voor al dit lekkers, hangt er een mooi bord van Domino’s Pizza Bussum langs het hockeyveld.