Online campagne voor Mazda Kooy
Mazda kwam bij ons met een hulpvraag. “Hoe kunnen wij Mazda rijders in ons verzorgingsgebied die nog klant zijn bereiken? Wij zijn de officiële Mazda dealer in de omgeving, maar er zijn genoeg Mazda rijders die niet bij ons komen voor onderhoud. Dat zijn de rijders die we willen bereiken.”
Deze video laat zien hoe wij Kooy online hebben geholpen met een stijging van klanten naar de showroom. Dus kijk en ontdek hoe wij jou hierbij kunnen helpen.
Combineer dit met buitenreclame en je resultaat kan nog groter zijn.
Kevin Kooy, van Mazda Kooy Spijkenisse:
“We hadden gedurende de actieperiode duidelijk meer aanloop naar de vestiging. Dat is natuurlijk waar je het voor doet! Gedurende de bannerperiode hadden we al ruim 26% meer klanten dan normaal. Genoeg reden voor ons om de campagne nog voort te zetten. Zo kunnen we ook uit andere postcodes in ons verzorgingsgebied nieuwe klanten werven.”
“SABMedia heeft deze campagne voorbereid en ons goed geadviseerd in de postcode segmentatie en opzet van de banners en de campagne. Wij hebben alleen de landingspagina hoeven maken. De campagne is continu geoptimaliseerd, waardoor de performance gedurende de bannerperiode steeds weer verbeterde. We zijn wekelijks op de hoogte gehouden over de resultaten en over de optimalisatie.”
Heeft dit je interesse gewekt? We gaan graag aan de slag om te kijken hoe we voor jouw een effectieve campagne kunnen inzetten.
Kopje koffie drinken?